Volgers

Pagina's

vrijdag 23 mei 2014

Verjaardags kaart nr 2

  


Vandaag heb ik deze kaart aan m'n vriendin Jeannet gegeven.
 Ze is volgende week jarig, maar daar kan ik niet bij zijn, dus....dan maar iets vroeger!!
Deze kaart is nagemaakt naar een kaart van Ineke Bezemer.
Ben helemaal weg van de manier waarop de mal is gebruikt.




En ik weet dat m'n vriendin kaarten met tekst helemaal leuk vindt,
En dan is de keuze snel gemaakt.




Cardstock: papicolor, wit nr 30 en heide nr 22.
Mal: Joy! 6002/0313.
Bloem: MD LR 0156.
Takje: LR 0156.
Kleine bloem: Floral punch FLP006/007/021.
Tekst: Fiskars, Make a wish quotes.

Fijne dag allemaal, 



4 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje heb je gemaakt prachtig van kleur ,je kaart is echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig geworden met prachtige mallen en een erg mooie tekst.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met deze prachtige mallen heb je weer gemaakt.
    Ik heb dat ook hoor, dat je wel eens niet aan reageren op de blog toekomt. Maar kijken doe ik ook altijd. Dus dat geeft niet hoor, je hoeft je niet schuldig te voelen!!!

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful elegant card - thanks for show us.
    I ordered your beautiful mall!
    Thanks for inspiration
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!