Volgers

Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Be Yourself.....





Vandaag deze kaart, die heb ik al een poosje geleden gemaakt, maar nog steeds niet laten zien.




Het is een CAS kaart (clean and simple)
Maar CAS wil niet zeggen dat zo´n kaart niet mooi kan zijn!

Dit heb ik aan materiaal gebruik:
Papicolor, cardstock, wit en cerise,
Bloem: Creative Flowers CL CF 02 Crealies,
Embossing mal: Sizzix, China,
Snij mal: SpellBinder, Floral oval,
tekst: Fiskars, Friends forever Quotes.

Fijne avond allemaal,


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, in chique wit met een klein beetje kleur.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is prachtig....CAS is juist heel knap als je het zo kunt maken. Ik kijk er altijd met bewondering naar.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ditta.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!