Volgers

Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Made with love




Vandaag heb ik deze kaart gemaakt, was er van de week aan begonnen, maar geen tijd gehad om hem klaar te krijgen.



Ik heb designpapier van Rosa Dotje gebruikt, a flower a day 2.



Het afdrukje is een digi van Whiff of Joy, Henry.
Ik heb hem ingekleurd met copicmarkers.

Henry- C000, 1, 3., R00, 30, 32.
Blouse- G40, 82, 85.
Bril- E11, 13, 15, W7.
IJs- R32, 43, Y02, YG06, T1.



Bloemen komen bij Doe@ding vandaan, de blaadjes en swirl zijn gesneden met een mal van MD.



Ik doe met deze kaart mee met de challenge op Scr@p- Cards Challenge Blog.
De uitdaging is daar ijsjes en pastel.

Fijn dag allemaal, geniet van het heerlijke zomerweer.



8 opmerkingen:

  1. Voor mij ben je prima geslaagd in de challenge,ik zie een ijsje en je hebt lieve pastelkleurtjes gebruikt voor deze zomerse kaart,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ditta,
    Wat leuk en gezellig dat je weer mee doe bij Scr@p-Cards met een heel mooi kaartje! Je digi heb je prachtig ingekleurd en heel mooi papier en bloemen gebruikt, Top!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje van een kaart! Super gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf kaartje zeg lekker zomers


    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart, Ditta. Mooie, zachte kleuren en leuke details.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit kaartje is zeker met liefde gemaakt.
    heel erg leuk en mooi ingekleurd.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!