Volgers

Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Vintage





Vandaag heb ik 2 kaarten te laten zien.
Dit zijn voorbeeldkaarten die ik gemaakt heb voor een winkel hier op't dorp.



Ik heb kraftpapier van Joy gebruikt, en cardstock van papicolor.
Het plaatje is ook van Joy.
De hoekjes zijn gesneden net een Noor! mal,  hoekje de Franse Lelie.
De takjes zijn geponst met een pons van Nellie Snellen.
Kant, bloemen en brads komen uit eigen voorraad.




Ook hier heb ik cardstock van papicolor gebruikt, wit en roze.
 Twee swirls van Marianne Design.
Bloemen, kant en plak pareltjes uit voorraad.
Dit plaatje is ook van Joy.
Ik heb alle randjes opgeruwd met een apparaatje van Tim Holts.

Alle nieuwe volgers, welkom hier! Leuk jullie hier te zien!!

Fijn weekend allemaal, wees voorzichtig als je de weg op moet.
Hier sneeuwt het momenteel weer behoorlijk!!





8 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, Ditta. De zwart,wit kaart geeft van zichzelf al een vintage uitstraling door de kleur en de roze is een echt snoepje. Ik vind het kant dat je daar gebruikt hebt prachtig. Hier in Antwerpen is het ook al de ganse ochtend aan het sneeuwen. Voor mijn part mag het nu stoppen.
    Geniet nog van het weekend.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat gaaf zeg die inspiraties is zeker terug
    hihihih

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ditta, prachtige nostalgisch plaatjes en kaartjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer leuk bezig geweest Ditta.
    Je hebt gelijk want het is toch geen weer om naar buiten te gaan.
    Ze zijn weer prachtig geworden.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten, ik vind die onderste ook bijzonder mooi, toch 1 kleur gebruikt en door de randen te bewerken komt het heel mooi over!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie kaarten. De bovenste vind ik heel chique de onderste schattig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Ditta. Allebei erg mooi gemaakt. De onderste is een erg lief kaartje geworden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!