Volgers

Pagina's

zaterdag 17 november 2012

Nikki



Vandaag heb ik deze kaart gemaakt,met dit mistige weer is het heerlijk werken in m'n hobbykamer.
Gisteravond heb ik het haar al van deze leuke dame ingekleurd.
En vanmorgen was ik al heel vroeg wakker en lekker aan de slag gegaan.


Ik heb DP van Bo Bunny gebruikt, Snowflake Collection.
Het cardstock is van Bazzill.
Deze digi is van Krista, en krijg deze op de club van Tiets als je mee doet met de speciale digiwedstrijd.


Dit is Nikki, en ik heb haar ingekleurd met copicmarkers.
Ze is uitgesneden met een nestabilitie, en op een mooie mal van MD geplakt,LR0240.
Ik heb deze mal een kleurtje gegeven met inkt van Docrafts, Artiste.
Het hoekje is van Noor.
Van wie de tekst is weet ik niet meer, ik heb deze sheet op een beurs gekocht, vorig jaar.


Tot de volgende keer, en een heel fijn weekend,





8 opmerkingen:

  1. Wat heb je haar geweldig ingekleurd, super die haren alleen al, schitterende kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat een liefie op haar oefenschaatsjes.Mooi ingekleurd en de kaart zelf is ook leuk opgebouwd
    Ditta,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ditta,

    Mooi gekleurd!! Leuk kaartje!
    Jij ook een fijn weekend!

    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je haar super ingekleurd!!
    Super schattig kaartje is het geworden!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje echt prachtig geworden, leuke stempel en mooi papier een toppertje Ditta.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in een mooi kleuren combi en wat heb je de leuke digi geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, en een mooi ingekleurd weer.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, hoever kan ik je complimentjes sturen...zo beeldschoon en die stempel is zo kicken zeg...enig dondertje ;o)))

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!