Volgers

Pagina's

maandag 22 oktober 2012

Fizzy Moon




Gistermiddag heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb in Limburg dit leuke "mannen"stempeltje gekocht.
Er zijn zo weinig stempels, die geschikt zijn voor jongens en mannen.
Als ik er dan een zie......
Het is er een van Fizzy Moon - All About Him.


Ik heb DP van My Minds Eye gebruikt, Fiddle sticks.
Verder cardstock van papicolor, nr 45 olijfgroen.
De takjes zijn geponst met een Floral punch van Nellie Snellen, FLP031.
De bloemen en de plakparels komen uit m'n voorraad.
En van wie de tekst is weet ik echt niet meer.

Tot de volgende keer,




7 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta,

    fijn dat je een leuke vakantie in ons mooie Limburg hebt gehad!
    En dit is zeker een hele leuke mannenkaart!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die afbeelding gaaf Ditta!!! En geweldige kleuren heb je gebruikt, echt een stoere mannenkaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke kaart Ditta, ik ben gek op beren dus tja dan kan het niet missen he, gewoon prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en een super leuke stempel!! Voor mannenkaarten is het inderdaad moeilijk om iets leuks te vinden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke stempel Ditta.
    En je kaart ermee, is geweldig mooi geworden.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aahhh, wat is hij lief je stempeltje en mooi gekleurd hoor Ditta.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!