Volgers

Pagina's

zondag 16 september 2012

Season's greetings





Eindelijk heb ik weer eens een paar kaarten gemaakt.
Deze keer een paar kerst kaarten voor de kerstactie op de blog van Tiets.
Afgelopen vrijdag ben ik met Dili naar het crea weekend in Rijswijk geweest.
Daar hebben we een workshop gevolgd bij Cynthia van Krea2day, 
en daar hele leuke ideeen opgedaan!






Deze twee bovenste  kaarten zijn met alleen mallen gemaakt, allemaal van Marianne Design.
Ik heb wel met PanPastels er een kleurtje op aan gebracht.



Voor deze kaart heb ik weer mal LR0236 gebruikt,
maar nu met een kerstplaatje.
Ik heb hiervoor brilliantpapier van papicolor gebruikt, kiezel 161, 
en cardstock ,wijnrood nr 36.


Voor deze kaart, heb ik op de voorkant een oplegvel geplakt, 
dat met een embossingmal door de vagabont is gehaalt.
Het 3D plaatje is van Le suh.


Tot de volgende keer,




6 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta,ik heb net zitten"smullen"van je kaarten,voor mij heeft vooral de lichtgroene met 'seasons greetings'een hoog aaah-gehalte,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productie!!! Ze zijn geweldig, vind het altijd heel knap om alleen van mallen een kaart te maken, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ditta, wat zijn je kaarten prachtig geworden.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ditta,

    Mooi hoor!! Al helemaal in kerstsferen!!
    Gaaf hoor!!

    X ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je mooie chique kaarten gemaakt!! Alle maal super mooi en wat heb je mooie mallen gebruikt en het effect met de panpastels is ook heel mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ochhhhh zit me te genieten bij je, wat een smaak heb je toch, zo mooi Dita;o)

    Xieje gauw....
    Anietje x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!