Volgers

Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Design Team lid



Dit is het eerste kaartje dat ik gemaakt heb als Design Team lid van de 
Van af 1 mei staat de nieuwe uitdaging op de blog
Deze maand is dat voorjaar, en het patroon is vrij. 




Ik heb een patroontje gekozen van Jenine Siemerink.
Het 3D plaatje is van Marieke. 
Verder heb ik Mettler garen gebruikt, 0520, 3406, 5833, en 9927.

Ik hoop dat jullie ook mee doen met deze leuke uitdaging, 
zodat er heel veel mooie kaarten worden ingezonden.




4 opmerkingen:

  1. Wat fijntjes en wat een geweldige kleuren, een juweeltje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stijlvolle kaart! Ik vind borduren op een kaart altijd zo mooi en chique! Ik zou het ook weer eens willen doen maar ik wil nog zoveel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, mooie patroontjes zijn dat van Jenine.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!