Volgers

Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

nieuwe stempels.


Hier zijn weer 2 nieuwe kaarten, gemaakt met stempels die ik alvast voor mijn verjaardag gekregen heb.
De magnolia is een speciale, gekregen van m'n dochter.


Dank je wel, Marjolijn, het is een schatje!
Heb haar gestempeld op kraftpapier, en met potloden ingekleurd.
Wat een leuke techniek, wel even wennen na copic's.
Ik heb designpapier gebruikt van Prima marketing, Fairy Flora,
en een klein stukje uit een blok van de action.
De witte border is geponsd met de Doily Lace van MS.
De open bloem, blaadjes en de swirl zijn van MD.
De tekst is van Nicole.



De stempel van deze kaart heb ik van Amy gekregen. Amy is m'n buurmeisje,
die komt heel regelmatig bij mij knutselen.
Dit designpapier is van MD, Songbook.
De stempel is van MD, uit de kerstserie van de Snoesjes, HM 9434.
Bloemen en kant komen uit eigen voorraad.
De tekst komt uit de nieuwe serie van Nicole.

Tot de volgende keer maar weer....









3 opmerkingen:

  1. Dank je wel Ditta,jij hebt er ook weer mooie kaarten op staan,...

    Gr Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaarten ditta
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Ditta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!