Volgers

Pagina's

donderdag 7 april 2011

A apple a day keeps the doctor away.



Ik was gisteravond begonnen met deze kaart, maar door hoofdpijn niet afgemaakt.
Maar vanmiddag is het toch gelukt.



Ik had deze digi gevonden op internet, vond het zo'n schatje!
Ze heet Mop Hat Cat, en is te vinden op Beccy's Place.
Mop is in gekleurd met derwent coloursoft.
Het papier is van de action, en het cardstock van papicolor.
De randen zijn geponsd met een MS, Doily Lace.
De open bloem en de witte swirl zijn gemaakt met een creatable.
De kleine blaadjes en de takjes met een pons van Nellie Snellen.
En de tag is gesneden met een nestabilitie.

Tot de volgende keer,
liefs,  Ditta.





4 opmerkingen:

  1. Heerlijk wat is deze leuk, prachtig geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Hele leuke afbeelding en prachtige bloem!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje en digi.


    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is mooie
    ik heb hem in het echt al gezien
    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!