Volgers

Pagina's

woensdag 24 juni 2026

Huisje



Afgelopen 2 weken heb ik niet veel gedaan, alleen wat kleurwerk.
Dank je wel dames, voor de lieve berichten op m'n vorige post.
De operatie op 9 juni werd de dag ervoor afgezegd, ik ben nu de 17de geholpen.
Alles is goed gegaan en ik mocht s'avonds alweer naar huis.
Voel me goed, en de wonden genezen prima.




Ik heb dus meer tijd gehad om dit leuke afdrukje verder in te kleuren.
Gevonden op pinterest.
Ik heb Faber Castell polychromos potloden gebruikt.

Fijne avond allemaal,




 

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Je zag er zo tegenop, maar nu ligt het achter je. Succes met het verdere herstel.
    Wat heb je de kleurplaart prachtig ingekleurd, leuk om in te lijsten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!