Volgers

Pagina's

maandag 14 oktober 2024

Christmas Chaos




Vandaag staat deze kaart als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van eens van de sponsors deze maand, Dr Digi house of Stamps.



Deze digi heet Christmas Chaos.
Vind dit zo'n leuke digi, aangezien ik een echt katten liefhebber ben.
Hebben jaren lang poezen gehad, die inderdaad wel eens lekker in de kerstboom klommen.

Deze digi is ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is uit een blokje van First Edition, A Christmas Story.

Fijne dag allemaal,





 

1 opmerking:

  1. Mooi hoor Ditta.
    Wat een leuke digi is dit, haha, leuk op een kaart, in het echt ben je er minder blij mee, met deze aktie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!