Volgers

Pagina's

zaterdag 7 september 2024

Something to make you smile


In april heb ik de challenge bij "Kleuren met Potloden" gewonnen.
En mocht 3 leuke digi's van Polka Doodles uitzoeken, en gastdesigner zijn.




Daar voor heb ik deze digi gekregen, Patty van Mirtillamente.
En daar heb ik deze kaart mee gemaakt.


Helaas was ik helemaal vergeten om haar te laten zien, vond de kaart van de week met opruimen van een paar mappen op m'n computer...

Natuurlijk is Patty ingekleurd met potloden, Inktense van Derwent.
Het designpapier dat ik gebruikt heb is van DLS, Gorgeous.

Groetjes en....




 

3 opmerkingen:

  1. Zou mij ook kunnen gebeuren, dat ik een kaart kwijt raak.
    Gelukkig heb je het weet gevonden, want het zou toch zonde zijn als je deze leukerd niet had laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met mooi ingekleurde digi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!