Volgers

Pagina's

dinsdag 23 juli 2024

Ody



Sinds 21 juli staat deze kaart als reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.
Ik was vergeten om deze te plannen op m'n blog.
We zijn van het weekend weer thuis gekomen van een paar weken kamperen in het mooie, maar zeer natte Limburg.
Ondanks alle regen, nog nooit van m'n leven zoveel regen naar beneden zien komen, hebben we toch fijn kunnen wandelen!






Deze leuke jonge dame is een digi van Odynetika, Ody 2 
Ingekleurd met Derwent Inktense potloden.

Doe gezellig mee met de uitdaging, er zijn altijd leuke prijzen te winnen!

Fijne avond,


 

1 opmerking:

  1. Haha net als ik dus, ik was mijn kaartje ook vergeten te plaatsen.
    Wat mooi gekleurd!!
    Balen zeg van jullie regen in de vakantie, met gelukkig lees ik ook dat jullie toch veel gewandeld hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!