Volgers

Pagina's

zondag 13 augustus 2023

Enjoy



Eindelijk hier weer eens een kaart.
Ben heel druk met alles wat van de volkstuin komt weg te werken.
Hetzij bonen in de vriezer, dus blancheren en in dozen stoppen, hetzij tomatenketchup koken en courgettes op zoetzuur zetten, o ja en nog een veldje peterselie schoonmaken en invriezen.
T is nu even doorwerken, maar van de winter hebben we er veel plezier van.
Maar afgelopen donderdag hadden we, Sandra en ikke, eindelijk tijd oom weer eens aan de knutsel te gaan




En we hebben deze kaart gemaakt, niet alleen deze, maar nog een aantal andere afdrukjes. Daar maak ik later nog kaarten mee.
Deze kaart is gemaakt met een stempel van Rubbernecker, Watercolor Hibiscus.
Het leuke van deze stempel is, dat je eerst de buitenlijn stempelt en daarna met een volgende stempel de kleur. Daarbij hoef je niet precies te werken, maar lekker kan "knoeien". 
Sabine, dankje voor mogen gebruiken van de stempelset!!

Fijne middag allemaal,

1 opmerking:

  1. Ja, dat is inderdaad heel veel werk, zo'n tuin, maar straks heb je er plezier van en ben je blij dat je het hebt gedaan.
    Succes ermee.
    Je mag vind ik héél erg mooi, de kleuren zijn zo mooi.
    En juist dat "niet te strak" vind ik prima, maakt het een beetje speels.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!