Volgers

Pagina's

zondag 26 maart 2023

Zomaar



Van de week heb ik nog een paar afdrukken gemaakt met de stempel die ik mocht lenen van iemand.
Dit is een layerd stempel van Rubbernecker,
Zo jammer dat ze niet meer te krijgen zijn.....




Het moeilijke van dit soort stempels is, proberen om ze aardig op elkaar te krijgen.

De eerste laag zijn de bloemenstelen, en met VersaFine Clair gestempeld, Nocturne.
De tweede laag zijn de lichte lila bloemen, met Memento Dew Drops Lulu Lavender.
Derde laag, donkere bloemen, ook met Memento, Grape Jelly.
Cardstock linnenkarton en het strookje designpapier uit m'n restjes bak.
Tekst rondje is een super oude stempel van Aud Design.

Fijne avond,


 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!