Volgers

Pagina's

maandag 30 januari 2023

Gefeliciteerd.



Zaterdag heb ik deze kaart gemaakt, met een van de nieuwe layered masks van Studio Light.
De foto is niet echt goed gelukt, helaas was het gistermorgen een beetje te donker.
Maar de kaart moest aan de cadeau voor een oud collega en haar man, die beide vorige week 90 mochten worden.
Gister kregen ze een koffiemorgen aangeboden door buren en oud collega's.




Voor het kleuren heb ik distress inkt gebruikt, Wilted Violet, Villainous Potion en Peelde Paint.
De mask is van Studio Light, SL-ES-MASK172.
De achtergrond is met een "muurtjes" mask en Pumice Stone gemaakt.
De teksten komen van een set van Els Brige.

Het idee voor deze kaart is afkomstig van Corrine Reijngoudt.

Fijne avond allemaal,




 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!