Volgers

Pagina's

woensdag 14 september 2022

Hugs....



Met het opruimen van wat mappen op de pc, kwam ik deze kaart tegen. 
Tijd terug gemaakt, maar nog nooit laten zien, dus bij deze....




De bloem is gestempeld met een layerd stamp van Altenew, Beautiful Day.
Deze stempel heb ik al zoveel keer gebruikt, en nog steeds een favoriet van mij.
Helaas heb ik een van de blad stempels in tweeën getrokken....maar met een stukje plakband erachter is hij nog wel bruikbaar.


Fijne avond allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Wat heb je die bloem gaaf ingekleurd Ditta!.
    Balen van die stempel, maar wel creatief opgelost;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart.
    De gekleurde bloem op het zwart wit is echt een blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!