Volgers

Pagina's

dinsdag 2 maart 2021

Florals 2



Vanmorgen heb ik deze kaart gemaakt, de bloemen geplakt en alles op de kaart vast gezet.
Gisteravond had ik de bloemen al op kleur gemaakt, met Distress inkt, Shaded Lilac.




De punt achter de bloemen is gesneden met een mal van MD. 
En het papier achter de punt heb ik met diezelfde Shaded Lilac op kleur gebracht.




De bloemen zijn gesneden met Florals 2 van Elizabeth Crafts Design.
De blaadjes komen uit diezelfde set, en zijn met Peeled Paint gekleurd.
Ooit heb ik van Sandra, m'n vriendin, een zak met allerlei kleuren meeldraadjes gehad.
En laten daar nu meeldraadjes bijzitten in precies de goede kleur, dat scheelde me aardig wat werk!!


Fijne middag,


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!