Volgers

Pagina's

maandag 10 augustus 2020

Split Cards.



Gistermiddag heb ik deze kaarten gemaakt.
Het zijn Split Cards, of te wel je stempelt een stel bloemen, knip ze uit.
Plak alles op een dubbele kaart en snij die door de midden. (Zie kaart nr 2.)
Het idee komt van Jennifer McGuire op You Tube.






Ik heb layered stamps van diverse merken gebruikt.
Voor de oranje bloemen heb ik Memento inkt gebruikt, cantaloupe, tangelo en morocco.
Voor de blaadjes new sprout, bamboo leaves en northern pine.




Voor deze blauwe bloemen heb ik summer sky, bahama blue en nautical blue beruikt.
En dezelfde groene inkt voor de blaadjes.




De teksten zijn van diverse merken.






 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!