Volgers

Pagina's

donderdag 2 april 2020

Verjaardagkaart




Gisteren mocht ik een nieuwe snijmal lenen van m'n vriendin Sandra.(dank je wel !!!)
Daar heb ik natuurlijk geen nee tegen gezegt.
 Ik kom tijdens deze coronacrisis niet veel buiten de deur, dus kon ik aan de slag gaan met snijden!






Dit heb ik gebruikt voor deze kaart:
Mal van Studio Light, StencilSL262.
Designpapier van Studio Light, Paperpad PPSL30, PPSL42.
Cardstock van Papicolor, nr 930 Wit.
Bloemenmallen van Elizabeth Design.
Ovale mal van Marianne Design.
Pareltjes uit voorraad.
  
Blij gezond allemaal,





2 opmerkingen:

  1. da's ook een mooie basismal! je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Ditta...wat een geweldig leuk modelletje is dit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!