Volgers

Pagina's

maandag 23 maart 2020

Post-it houdertje


Hallo allemaal,

Nu ik/wij zoveel mogelijk binnen moeten blijven, breng ik veel tijd door in m'n hobbykamer.
Maar ja, om nu zoveel kaarten te maken.... dus ben ik met andere dingen begonnen.
Ben ook nog met een mini albumpje bezig, is nog lang niet klaar, kan dat dus nog niet laten zien.

Nu zag ik op Pinterest dit leuke post-it houdertje, en moest het even namaken.






Was even een klus om de maten om te rekenen van inch naar cm.
Maar dit is het resultaat!


Ik heb gebruikt:
Cardstock van papicolor, wit nr 930.
Designpapier van DecoTime.
Mal van Marianne Design, CR1241 (en hier de kleinste mal van)
Lintje en zwarte plakstrassteentjes uit voorraad.


Fijne avond en blijf gezond!!




1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuk post it houdertje Ditta...heel mooi papier ervoor gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!