Volgers

Pagina's

zondag 12 januari 2020

Kerstkaart....




En hier is dan de eerste kerstkaart voor 2020. 
Hiermee wil ik mee doen met de uitdaging 12 maanden kerst met Doe@Ding.
De bedoeling is dat je elke maand 1 à 2 kerstkaarten maakt met idee die ze daar opgeven, zodat je aan het eind van het jaar 12 tot 24 kaarten alvast klaar heb liggen!
Nou als me dat nu eens gaat lukken.....




Kaart nr 1 is er dus al!
Het patroon is van Petra Meijboom.

Dit heb ik gebruikt:
Cardstock van Papicolor: wit nr 930, blauw 955.
Mal van Creative Expressions: Festive collection, snowflake mini striplet.
Tekst stempeltjes: Hero Arts, CL343.
Kerst stempeltjes: heel oude sets van...??


Fijne zondag,



5 opmerkingen:

  1. Hoi Dita wat een supermooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en het patroon ook super leuk. Je bent al op de goede weg.kaart één is een feit.
    Nu maar volhouden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi patroon Ditta en je uitwerking ervan is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!