Volgers

Pagina's

woensdag 12 juni 2019

Zomaar




Onlangs heb ik de Aster bloemenmal gekocht, en vanmiddag ben ik aan de slag gegaan om er nu eens wat bloemen mee te maken.
Het is even wat werk, want alle bloemblaadjes zijn los.
Het resultaat is echt heel mooi!
Gelijk maar even een kaart mee gemaakt.




Alleen jammer dat ik de kleur van de kaart en bloemen niet helemaal goed krijg.
Het is een mooie zachte kleur lila, nr 937 sering, van Papicolor.
Zo heb je een prachtige bijpassende bloemen bij je papier!
Het plaatje is van Syta van Gelderen.


Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en kan me voorstellen dat de bloemen maken een klusje voor je was maar ze zijn ook prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en de bloemen zijn prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!