Volgers

Pagina's

woensdag 16 januari 2019

Silhouette kaart




Al een tijdje heb ik de silhouette stempels van MD in m'n bezit, maar heb er nog nooit wat mee gedaan.
Wel heel veel kaarten van anderen op de pc bekeken en bewonderd.
En gisteravond ben ik ook maar eens aan het zwart stempelen begonnen.
Eerst een kaart nagemaakt van Neline, om te leren hoe ik een scene op moest zetten.




En vanavond heb ik deze gemaakt.
Eerst de achtergrond gedaan met distress inkt.
Net een sprayfles druppels aangebracht.
Daarna de planten, dieren en het elfje gestempeld.






Dit is de allereerste silhouette kaart die ik gestempeld heb....
Beetje van mezelf en veel afgekeken van Neline….


Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Ditta. Zoiets maken staat ook nog op mijn toedoe lijst. Heel mooi gedaan en ook mooie sfeervolle kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige silhouette kaarten Ditta.
    Ik ben ook met deze techniek begonnen en is echt leuk om te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!