Volgers

Pagina's

zondag 23 december 2018

SMILE!



Na alle drukte en moeilijkheden van de laatste maanden, heb ik weer eens wat afdrukjes in gekleurd.
Deze Ratten heb ik al een flink tijd in bezit.... en gistermiddag heb ik m'n faber castell potloden onder het stof vandaag gehaald.
Even weer m'n kennis bijgespijkerd, dat wil zeggen...wat filmpjes over kleuren met potloden op internet gekeken.
En lekker begonnen.....








Heb er CAS kaarten van gemaakt, eenvoudig maar leuk!
Ik heb kraft cardstock gebruikt.
De ellende nu is...ik kan niet meer stoppen....
Heb echt de smaak te pakken, vandaag ook nog een aantal gemaakt.
Maar die komen nog wel een keer.

Fijne zondagavond allemaal!





3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!