Volgers

Pagina's

zondag 30 september 2018

I'm glad we're friends.....



Vanmiddag heb ik deze kaart gemaakt. 
Manlief was mountainbiken met z'n broertje....dus heb ik de middag doorgebracht met m'n copic markers.




De afdrukjes zijn van Bugaboo Stamps, Bella Trio.
Ingekleurd met copic markers.




Met deze kaart wil ik meedoen met de zaterdag challenge bij Catch The Bug Challenge Blog.
En dit keer is de uitdaging: 1 ribbon, 2 images, 3 buttons, en verder wat je zelf nodig vindt.


Met deze kaart heb ik 2 weken terug de eerst prijs gewonnen bij de september bingo van Catch The Bug. Ik mocht 10 digi's uitzoeken.


Fijne zondagavond allemaal,



5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt voor de 1-2-3 challenge bij Catch the Bug, Ditta.
    En wat gaaf dat je met je andere mooie kaartje 10 digi's gewonnen hebt. Proficiat.
    xxx Margreet DT Bugaboo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ditta je kaartje ziet er knap uit.
    Een lieve digi en mooi ingekleurd.
    Een mooie samenstelling met die rondjes.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Die was ook heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the layout and your coloring is wonderful! Thanks for playing along at Catch the Bug!
    Hugs,
    Lyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I LOVE how you layered the three images, very nice! Thanks for joining Catch the Bug's recipe challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just adorable!! Thanks so much for playing along with the Bugaboo Stamps/Catch The Bug Challenge this week! Hope you join us again this week!
    Hugs & Happy Days!
    Min - Bugaboo Stamps DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!