Volgers

Pagina's

zondag 5 augustus 2018

Wreath turnabout



Afgelopen maandag vierde m'n schoonzusje Coby haar verjaardag.
En heb ik deze kaart voor haar gemaakt.




Beetje van mezelf en een beetje van....
Hier heb ik de Wreath turnabout stamp van Concord and 9th gebruikt.
Daar zag ik zulke prachtige kaarten van voorbij komen.
Dus heb ik hem zelf aangeschaft.




Hier heb ik blauw en grijze inkt van Memento gebruikt.
Rondje is Vellum, zodat je er nog iets doorheen kan zien.
De tekst is gesneden met malletjes van Elizabeth Craft.

Fijne zondag allemaal,




1 opmerking:

  1. Super mooi gemaakt Ditta.
    Een leuk kransje in mooie kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!