Volgers

Pagina's

donderdag 21 juni 2018

Turnabout Stamps




Van de week heb ik weer eens een middag gestempeld.
Met de turnabout stempels van Concord and 9th.
Had eindelijk weer eens zin om kaartjes te maken.
2 weken terug is er een biopt uit m'n lip genomen, en die wond gaan ontsteken...
Foei foei wat was dat pijnlijk en ben ik daar flink ziek van geweest.
Maar gelukkig heelt alles nu goed en ben ik er weer goed aan.




Deze kaart is gestempeld met de Flower turnabout stamp gemaakt.
Lekkere pasteltintjes gebruikt!

        


En deze kaart is gemaakt met de Dahlia stempel.
En daar heb ik ook de snijmal bij gebruikt.
Ook hier heb ik hele lichte inkt gebruikt.
Tekst is van MD.

Fijne avond allemaal






4 opmerkingen:

  1. Toffe kaarten, mooi die dahkia in die lichte kleuren!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en verzorgde kaarten zijn dit. Prachtig in die zachte kleuren.
    Naar dat je zo ziek bent geweest, gelukkig gaat het weer beter. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, Ditta. Vooral de bovenste vind ik erg mooi.
    Vervelend dat je zo ziek geweest bent, maar gelukkig dat het de goede kant weer op gaat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 HELE MOOIE KAARTEN EN TOFFE EEN KLEURENCOMBINATIE
    GROETJES
    CARLA

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!