Volgers

Pagina's

woensdag 23 mei 2018

Sending some love



Eindelijk ben ik er weer eens met een nieuwe kaart.
We zijn 2 weken met de caravan naar Limburg geweest.
Al jaren gaan we daar heen met de Pinksterdagen, even lekker er tussenuit.
En we hebben ook deze keer weer heerlijk weer gehad.
Wel afentoe een flinke donderbui.....maar dat hoort erbij!




Deze kaart staat sinds maandag als derde reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.
Helaas was ik hem vergeten te posten....dus bij deze....




Het afdrukje is van Bestie, Sherri Baldy.
Ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Bo Bunny, Isabella.
Tekst is van MFT, from the heart.

Fijne avond allemaal,


1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat je er tussenuit bent geweest!
    Je kaart is heel mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!