Volgers

Pagina's

maandag 30 april 2018

Just a note.....




Wat een vervelende regenachtige dag gisteren, maar ik heb me niet verveeld.
Vast alles voorbereid voor m'n kaartcluppie, alles gesneden en in zakjes gedaan.
Maar ook heb ik dit leuke afdrukje ingekleurd.
Dat hing al een aantal weken op het rekje boven m'n bureau te wachten.




En vanmiddag heb ik er een kaart mee gemaakt.
Had even geen zin om wat anders tedoen.
Heb de hele morgen in het oogziekenhuis gezeten.
Zag al een aantal weken wazig met m'n rechteroog, en nu blijk ik nastaar te hebben.
Volgende week gaan ze het weg laseren.
Dan hoop ik weer beter de wereld te aanschouwen!!




Van wie dit afdrukje is, ik weet het niet meer....
Heb het ingekleurd met copic markers.
De mat is geponst met ponsen van Martha Steward.
Designpapier is van MD.


Fijne avond allemaal,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!