Volgers

Pagina's

donderdag 1 maart 2018

Rainy Day



Alweer een maand voorbij....maart...het gaat snel dit jaar.
Was het maar alvast voorjaar, zo koud vandaag. 
Niet dat ik er door moest, zit al bijna een week binnen met een akelige verkoudheid.
Hoesten, proesten en snotteren....kom maar op met dat lekkere weer!!




Vandaag is de nieuwe uitdaging op de Cheerful Sketches Challenge Blog van start gegaan.



Maak een kaart met deze sketch.
Er zijn weer leuke prijzen te winnen.




Voor deze voorbeeld kaart heb ik een digi van PolkaDoodles gebruikt,  Twiggy and Toots,Rainy days.
Ik heb deze uiltjes ingekleurd met m'n copic markers.
Het designpapier is van Deco Time.


Zij sponseren mede de prijzen!


Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ditta....en zo schattig die 2 uiltjes onder die paraplu...

    ijskoude groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt...en wat een lieve digi en zo mooi gekleurd!
    Sterkte met het hoesten en proesten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful work and what attention to detail! I admire and congratulate:)

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!