Volgers

Pagina's

zaterdag 23 december 2017

Speciaal voor jou.....2e poging....


Stom stom stom, verwijder ik de post die ik zo net geplaatst had, kan dus weer opnieuw beginnen...
Gisteren had ik alle kerst boodschappen al in huis gehaald, dus hoefde ik daar niet meer voor uit vandaag.
Natuurlijk was ik wat vergeten, maar gelukkig was het niet druk in de winkel, en was ik zo weer thuis.
Kon ik weer verder werken met m'n nieuwe stempels van Concord and 9th
Het is best nog een hele klus om de bloem mooi te stempelen.






Dit is een turnabout stempel, Dalhia.
Ik heb weer distress inkt gebruikt,  spun sugar, cracked pistachio, tumblet glass en weathered wood.
De tekst is van Karin Joan, bij MD.
De bloemenmallen zijn van Crealies.


Fijne avond allemaal,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!