Volgers

Pagina's

donderdag 16 november 2017

Knuffel.....




Soms zijn er momenten in het leven dat mensen een dikke knuffel nodig hebben, en dan kan een kaart veel betekenen.....




Dit is dus zo'n een knuffel...in kaartvorm.




Deze tekst is van Anna Gretha Design. Een stempelset dat ontworpen is om knuffels door te geven.
Van de opbrengst gaat 10 % naar het KWF.





De vogeltjes komen uit een stempelset van Elizabeth Craft Design, Bird-day Party.
Ingekleurd met Distress inkt.
De ronde mal en de labelmallen zijn van Crealies.
Het kleurwerk is gemaakt met Distress Oxide.
De hartjes zijn bewerkt met Mod Podge.

Het idee voor deze kaart heb ik gepikt van Anita Izendoorn.





4 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Ditta, zeker om iemand een hart onder de riem te steken..prachig modelletje en een hele leuke stempel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schitterend mooi geworden,... en tja dan geniet ik wel he dat snap je xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Zo lief en mooi model! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!