Volgers

Pagina's

zaterdag 22 april 2017

Reminder....pensioen!!




Sinds gistermorgen staat deze kaart als derde reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.




Ik heb een digi gebruik van Dr Digi's House of Stamps.




Ik heb deze lekker dikke dame ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Maja Design, een hele oude serie.
Maar ik vond het wel passen zo, met die kopjes en ketels...






Neem eens een kijkje op de blog, je hebt nog tot 28 april de tijd om mee te doen.
Er zijn hele leuke prijzen te winnen.


Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaart Ditta!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig is je kaart met deze geinige digi Ditta, ik moet er zelfs bij lachen nu ik het berichtje zit te tikken.
    Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!