Volgers

Pagina's

dinsdag 7 maart 2017

Just a note to say....



Afgelopen donderdagavond heb ik meegedaan met een sol op clubs, bij De schatkist.
Glenda had een super leuke kaart gemaakt voor ons.
Maar pfffff...vond hem knap pittig!




En dit is mijn kaart geworden.






Ik heb plaatjes van Gerda's hobbyshop gebruikt.






Deze mal is van Creative Expressions, uit de serie Frames and Tags, Molly.
Verder craft karton van CraftsEmotions, papier van Papicolor.
En het designpapier is van Pion.


Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Woooow... wat een super mooie kaart Ditta...zo een schitterend modelletje ..ik heb hem met bewondering bekeken ..zo een mooie details erop ....inderdaad daar zit heel wat werk in...maar het resultaat mag er wezen...KNAP gdaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje! Prachtig gedaan. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!