Volgers

Pagina's

zondag 19 februari 2017

Voorjaars pop-up kaart



Afgelopen week heb ik een workshop gevolgd, die Thea Wildeman gaf.
Een super gezellige ochtend, en we hebben een hele leuke kaart gemaakt.






Een pop-up kaart, in een heerlijke voorjaars stijl.




We hebben zo lekker geklets dat ik hem thuis nog verder moest afmaken.....
Dus hier is hij eindelijk!



De plaatjes die we gebruikt hebben zijn van Marianne Design, VK9552.
En de hartjes mal is ook van MD, LR0450.


Het is vandaag weer zeer triest weer, dus mij kan je de rest van de dag in m'n hobbykamer vinden!
Fijne dag allemaal,



4 opmerkingen:

  1. Wat een apart modelletje, heel mooi en je kan er superveel op kwijt.
    Dit is een fantastische kaart geworden Ditta.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig om zo een workshop te volgen Ditta. Het resultaat mag er zeker zijn, ik vind dit zo'n leuk model maar het staat nog op mijn "dat wil ik nog maken lijstje" hihi. Je hebt alles mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lentekaartje Ditta....zooooo een leuk modelletje...echt schattig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Super mooi en vrolijk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!