Volgers

Pagina's

dinsdag 17 januari 2017

Eerste kerstkaart van dit jaar......



Jullie zullen wel denken...die is gek geworden...
Maar dit is inderdaad m'n eerste kerstkaart voor dit jaar. Afgelopen jaar had ik echt te weinig kaarten en moest op een "holletje" er nog bijmaken.
Nou dat wil ik dit jaar voorkomen....dus heb ik me voor genomen om zeker 2 kerstkaarten per maand te maken! ( Als ik er zin in heb zelfs nog meer....)




Deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutchdobadoo.




Het designpapier komt van een blokje van de Action.
Mooi papier met glitters!




Het afdrukje is een digi van Mo Manning, Singing Elf Wynn.
Ingekleurd met Faber Castel potloden.




De tekst is gesneden met een mal van Sue Wilson bij Creative Expressions.


Fijne knutseldag, ik ben in m'n hobbyhok te vinden.
Het vriest hier nu nog 3 graden, ik blijf lekker bij de verwarming vandaag!




1 opmerking:

  1. Hele mooie kaart! Je hebt groot gelijk dat je weer begint....Geen stress tegen het eind van het jaar! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!