Volgers

Pagina's

zaterdag 17 december 2016

Deer Duo



Dit is de laatste kerstkaart die ik dit jaar gemaakt heb, voor dochter en schoonzoon.
Kan hem nu laten zien, ze heeft hem vandaag meegenomen.




Ze kwam vandaag hier omdat we samen naar de kapper moesten.




Het afdrukje is van Bugaboo Stamps, Deer Duo.
Ingekleurd met Faber Castell potloden.




De tekst is van Creative Expressions, Holly Jolly sentiments.
Designpapier is van Bo Bunny, Midnight Frost.
De ijskristallen zijn van Crealies.
De grote mal is van Creative Expressions, by Sue Wilson.




Met deze kaart wil ik mee doen bij "De Egel" blog
Fijne avond, ik ga gezellig met de buurtjes naar de kerstmarkt, hier op't dorp.



3 opmerkingen:


  1. Wat een schitterende kaart,
    die heb je heel erg gaaf gemaakt,
    en de tekst is ook zo mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met onze 'December' Challenge bij De Egel !

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!