Volgers

Pagina's

zondag 18 september 2016

Sending you oceans of love



Zo...daar ben ik eindelijk weer eens met een nieuwe kaart.
Druk geweest met kaarten maken voor m'n eigen kaarten cluppie, groenten inmaken van de volkstuin.
En we zijn afgelopen week onverwachts een paar dagen weggeweest.
Even relaxen op de camping in Limburg, m'n hubbie had een paar dagen vrij.

Dus vandaag maar eens snel aan de slag gegaan met dit leuke stempelset van The Greeting Farm.
Dat had ik onlangs gekocht en lag ongebruikt in de kast....



Ik had een heel leuk voorbeeld op internet gezien.....en dit is mijn versie daarvan!






De achtergrond is gemaakt met distress inkt.
Daarna de meerminnetjes, visjes en plantjes gestempeld, gekleurd met copic markers, uitgeknipt en opgeplakt met 3D tape.

Fijne avond allemaal,




2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!