Volgers

Pagina's

zondag 7 augustus 2016

Dikke knuffel...




Na 3 heerlijke weken vakantie kan ik weer een "nieuwe" kaart op m'n blog zetten.
Dit is er eentje die ik nog niet geplaats had, gevonden tussen allemaal nog nooit geplaatste kaarten.
Hij deed mee met een wedstrijd op "kaartenmaatjes" een pagina op FB.
En ik heb ermee gewonnen.







Zoals er te lezen was op onderstaand bericht, ben ik gevraagd voor het TD van Cheerful Sketchs Challenge blog.
Daardoor ben ik deze week even druk met de kaarten, die deze maand op de blog komen.
Ook moet ik weer kaarten verzinnen voor m'n eigen workshoppie's, die starten weer in september.

Fijne zondag allemaal,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!