Volgers

Pagina's

zondag 20 maart 2016

Spring greetings



Deze kaart heb ik nog niet laten zien, is gemaakt voor San.
We hebben de kaart gemaakt n.a.v. een sketch.






Dit is mijn versie....




Het afdrukje is van Sylvia Zet (Wee stamps) , Frog Prince.
Ingekleurd met copic markers.

Ik heb designpapier gebruikt van Prima marketing, Fairy Flora.








En deze prachtige kaart kreeg ik van San retour!

Fijne zondag allemaal.
Het is wel de eerst lentedag, maar t'lijkt er niet veel op, hier viel zonet een flinke bui en het is echt behoorlijk koud....



4 opmerkingen:

  1. Prachtige lay out en twee schitterende kaartje zie ik hier super
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart(en). Op deze 1e lentedag maar lekker bij de kachel,de zon komt wel weer... Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ditta en wat heb je die kikker mooi ingekleurd..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!