Volgers

Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

Challenge 57, cijfers en letters.....




Mijn kaart staat sinds gisteren als reminder op de blog van Creaine Challenges.
Deze maand is de uitdaging, maak een kaart volgens de layout van Bea.




Echter èèn voorwaarde, er moeten cijfers en letters op staan!




Wij hebben allemaal een prachtig afdrukje van The Paper Shelter gebruikt!




Ik heb haar ingekleurd met m'n Fabertjes....





En met die cijfers en letters zit het ook wel goed....


Neem een eens een kijkje op de blog en doe gezellig  mee, er zijn iedere maand  hele leuke prijzen te winnen.


1 opmerking:

  1. Wat een schatje heb je gemaakt met deze mooie digi Ditta. Prachtige mal ook van MD, schijnt ook helemaal uitverkocht te zijn en pas weer half Maart weer leverbaar te zijn. Ik zat er namelijk ook over te twijfelen om hem te kopen. Moet ik nu anders toch nog even wachten. Hihihi.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!