Volgers

Pagina's

maandag 18 januari 2016

Kaart naar de sketch van Noor!



Afgelopen woensdag werd de Online Noor Design Sketch It Challenge gehouden.
Helaas was ik verhinderd om die avond mee te doen.
Geen nood, ik heb hem dit weekend gemaakt.




En dit is mijn kaart!




Ik heb designpapier gebruik uit het blok van Joy! crafts, Botanical.
Kraft papier van CraftsEmotions.
Wit kaartpapier van Papicolor.
De randen en ovale mallen zijn van Noor.
De swirl is van Marianne Design.
Het plaatje komt van een groot vel van Pion Design.




Wat is het koud vandaag, wel een heerlijk zonnetje erbij!
Dat betekend een knutselmiddag, dus even deze kaart afgemaakt...




5 opmerkingen:

  1. Een bjoetie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt Ditta. Je hebt er in ieder geval nog de tijd voor kunnen maken om hem te maken. Ik kom er gewoon soms niet aan toe, jammer is dat soms. Er zijn zoveel leuke dingen waar je soms aan mee wilt doen. Maar de tijd he, die komen we in een week heel wat te kort. Hihihi.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kaart Ditta, ook de sketch is mooi, je hebt weer mooie details op je kaart verwerkt, erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Wat een mooi geheel! Knap gedaan.groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Wat een mooie kaart heb jij gemaakt afgelopen woensdag met mijn lievelingsmallen echt heel mooi!! Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!