Volgers

Pagina's

dinsdag 24 november 2015

Poinsettia's

   

Afgelopen vrijdag heb ik weer eens schitterende bloemen malletjes van Sue Wilson gekocht.
Was al heel lang weg van deze poinsettia's, en ben er dus heel blij mee.
Zaterdag heb ik deze kaart gemaakt...







De bloem mallen zijn van Sue Wilson, bij Creative Expressions.
Hulsttakjes en kersttakjes van Marianne Design.
Labelmal van MD.
Ster embossing mal van MD.
Papier van Papicolor.
Designpapier van Trimcraft, Silent Nigth.


Fijne avond,




3 opmerkingen:

  1. Prachtig! En wat zijn die bloemen mooi!!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie chique kaart en ik ben helemaal weg van de bloemen!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!