Volgers

Pagina's

donderdag 21 mei 2015

Make a wish....




En hier weer een verse kaart, nog niet eens droog ( de 3D kit dan hè!)
Afgelopen weekend waren we met de caravan in Limburg en s'avonds heb ik wat afdrukjes ingekleurd met m'n nieuwe doos Faber Castell's
Vanmiddag ben ik begonnen aan deze kaart.




Het designpapier is van Studio light.




Het afdrukje is van Magnolia, Kneeling Tilda.




De bloemen komen bij Doeading vandaan.
De flimstrip is van Memory box.
De blaadjes zijn geponst met de Floral Punch van Nellie Snellen.




Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart in deze mooie paars tint! Het stempel afdrukje is prachtig ingekleurd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer Ditta. Je hebt er wel veel zin in zo te zien. Ze zij allemaal prachtig.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!