Volgers

Pagina's

zondag 29 maart 2015

Kerstkaart nr 4



Wat een weer vandaag, t'heeft hier bijna de hele dag gegoten. 
Maar het is wel heerlijk knutsel weer!
Kreeg spontaan zin in een kerstkaart....





Ik had van de week die lekkere gekke vogeltjes gevonden op internet.
En daar zaten ook een paar afdrukjes bij met kerstvogeltjes.
En die riepen...maak mij ...maak mij...




En met zulk weer is een kerstkaart maken geen probleem!
Ik heb wel een beetje afgekeken..dus een beetje van mezelf en een beetje van....




Het afdrukje is van Karin Zander
En is ingekleurd met Derwent en Karisma potloden.
Verder heb ik designpapier gebruikt van MD, Wintertime en van Trimcraft, Silent Night.
 Het cardstock is van Papi color.
De pins zijn zelf gemaakt en de strik ook.


Fijn zondagavond allemaal,




4 opmerkingen:

  1. Wat een leukert het vogeltje.
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart Ditta, gaaf dat vogeltje. Ik hoop niet dat ze blauw van de kou ziet...LOL..Als ik naar buiten kijk lijkt kerst inderdaad net om de hoek..bleeh...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ditta
    ik ben ook eens gaan snuffelen, bedankt voor de link, het zijn leuke afdrukjes.
    Wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt en zo mooi ingekleurd, het is een schitterende kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha met het weer van gisteren.....nou je zou je bijna weer richting kerst wanen... je kaartje is erg leuk geworden!
    Leuke digie, schattig mooie vanger op je kaart!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!