Volgers

Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

Challenge 12 Card in a box



Zo, het is weer de eerst van de nieuwe maand, augustus alweer.
Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging van start op De Creatieve Zebra.

ALLES MAG

Lekker makkelijk voor in de vakantie, toch?
Ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen....
Neem eens een kijkje op onze blog, de andere dames hebben ook zulke leuke dingen gemaakt!




Dit is mijn bijdrage, een "card in a box"
Had er nog nooit een gemaakt, dacht dat het moeilijk was.... maar dat viel echt mee!




Overal zijn de patroontjes te vinden, in hobby tijdschriften en op internet.




Fijn weekend allemaal,




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Ditta, leuk dit modelletje hè en je kunt het nog versturen ook....echt heel gaaf gedaan.
    Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje super mooi gemaakt met bloemen en al en ook je dp is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kadootje op zich, bloemen uit een doosje! Schitterend gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!