Volgers

Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Heb een fijne dag!!



Vandaag heb ik de buitenschilders gehad, en moesten alle ramen en deuren open... thuis blijven voor mij!
Dus heb ik eindelijk eens goed door kunnen werken voor de uitdaging van juni op De Creatieve Zebra.
Maar die kan ik nu natuurlijk nog niet laten zien. 
De eerste van de nieuwe maand komen de voorbeeld kaarten weer op de blog te staan.




Ik koop regelmatig engelstalige stempel tijdschriften, en daar staan zulke mooie voorbeeld kaarten in.
En nu ben ik daar mee bezig geweest, eenvoudig maar heel leuk om te doen.
Ik heb een aantal kaarten te gelijk gemaakt. De komende tijd zal ik die hier laten zien.




Ik heb voor deze kaart cardstock van Papi Color gebruikt, wit nr 30.
 De bloemen zijn van Spellbinders,  Blooms two.
Blaadjes, MD LR 0162.
Verder blauw kant en plak parels. 
Tekst stempel,MD EC0147.


Fijne avond,





3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart hoor....heel mooi gedaan.
    Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker dat het weer lekker in de verf zit bij je! en je kaart is prachtig en wat een inspiratie moet dat magazine geven want hij is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie chique CAS kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!