Volgers

Pagina's

maandag 17 maart 2014

Tweede borduurkaart maart



Gisteravond is de reminder van de maart uitdaging op de EHIB gezet.
Dus kan ik ook m'n tweede borduurkaart laten zien.




Ik kan niet meer foto's laten zien, omdat m'n oude computer helaas de geest heeft gegeven.
Ik heb nu wel een nieuwe, maar de gegevens van de harde schijf moet nog overgezet worden.
Dat gebeurd zodra de man van m'n vriendin tijd daarvoor heeft.
En op die oude schijf staan al m'n foto's en verdere dingen.
Ben allang blij dat ik weer online kan....wat ben je tegenwoordig nog zonder de computer!

Fijne maandag allemaal,


5 opmerkingen:

  1. Gelukkig Ditta dat je iemand weet die je kan helpen met je computer. Je kaart vind ik mooi. Vrolijke kleurtjes en mooi geborduurd. Deze kaart kun je voor veel gelegenheden gebruiken, altijd handig, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, prachtig geborduurd weer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Echt een lieffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is een hele lief kaart maar dat had ik al gezegt he!

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!